top_ring.jpg
top_arrows.jpg

Værdifulde værktøjer til kommunikation og krisehåndtering


Everbridge er grundlagt i kølvandet på de tragiske begivenheder i USA den 9. september 2002. – For at hjælpe virksomheder med at sikre ansatte og kunder i kritiske situationer. ”Oprindeligt var tanken at sikre, at notifikationer bliver sendt til de rette personer uden fejl og forsinkelser i tilfælde, hvor der står menneskeliv på spil,” fortæller Anna Gertz, der er Account Executive for Everbridge i Danmark.


I dag tilbyder selskabet organisationer en overordnet Critical Event Management platform, der hjælper med at styre hele forløbet i en krisesituation. Platformen er cloud-baseret, så der skal hverken installeres soft- eller hardware. Det eneste, der skal til, er en PC med internet-forbindelse, en Tablet eller en APP.


Mass Notification – et basalt værktøj

Et af de smarte værktøjer, som Everbridge tilbyder forsyningsvirksomheder, er Mass Notification. Det giver brugerne mulighed for at sende notifikationer til enkeltpersoner og/eller udvalgte grupper ved hjælp af en kontaktdatabase, en lokation (gis-systemer/kort) og/eller visuel intelligens (digital touch grafik).


Mass Notification er et vigtigt, basalt værktøj på Critical Event Management platformen. 

Det understøttes af interaktiv rapportering og analyse, avancerede sikkerhedsmekanismer samt en uhyre elastisk infrastruktur og mobilitet.


Man får etableret sin egen organisation på platformen, herunder søster- og underorganisationer. Mass Notification kan anvendes til både krisehåndtering og intern kommunikation. Systemet indeholder skabeloner til alle typer notifikationer og til de tilhørende, specifikke kontaktpersoner. – Alt efter, hvilken type notifikation eller varsling, der er tale om. Man kan selv definere, hvordan en given notifikation skal leveres (sms, e-mail, text to voice eller APP), og i hvilken rækkefølge der er behov for at informere. Hvis en person ikke svarer eller er optaget, foretages der automatisk genkald eller -udsendelse.


Alle udsendelser har to-vejs kommunikation og leveringskontrol. Status på udsendelser og svar kan ses på et Real-Time Dashbord. Med et enkelt klik får man automatisk en situationsrapport.


Med produktet Mass Notification Standard får kunden:

•    Et system til alarmering og intern kommunikation i hverdagen

•    Incident Management, der automatisk definerer arbejdsgange ved krisehåndtering

•    Incident Chat, hvor I kan koordinere samarbejdet i jeres team

•    Smart Conference (møder via internettet)

•    – Og naturligvis øvelsesudsendelser.


”Mass Notification Standard er en sikker, pålidelig og skalerbar platform til intern kommunikation og krisehåndtering,” fastslår Anna Gertz. – En platform, der i dag anvendes af mere end 4000 organisationer verden over.



fakta

 everbridge-logo-color


Everbridge

Lyskær 3

2730 Herlev

Tel.: 6122 7477

www.everbridge.com


Kontakt: 

Account Executive Denmark

Anna Gertz

E-mail: anna.gertz@everbridge.com


Produktområde: Cloud-base-rede kommunikations- og krise-

håndteringssystemer

 

Etableringsår: 2002 (USA)
 

Antal medarbejdere: ca. 800
 

Markeder: Globalt

 

FIF Marketing  |  Merkurvej 7  |  6000 Kolding  |  Tel. 7630 8000  |  mail@fif-marketing.dk

Privatlivspolitik
Relaterede selskaber:
Dansk Fjernvarme · DFF-EDB · DBDH · DFP
sti: Startside > Forside Varmeværker > Månedens leverandør > Marts 2020 - Everbridge
luk Cookies - Hvis du anvender vores hjemmeside accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Hvad er cookies? Læs mere